pondělí 17. března 2014

Přírodně na průdušky!

Vypěstovala jsem si slušný odpor ke všem práškům, lékům, injekcím a vůbec chemii do těla... už jsem si jich užila až dost. Ale co dělat, když na mě přece jen skočí nějaký bacil? A zvláště pak na moje drahé průdušky? Už jsem si říkala, že budu muset navštívit paní doktorku, ale v tom jsem dostala geniální nápad - sušený zázvor. U nás ve zdravé výživě ho prodávají ve formě natural, tedy minimálně slazený. A pálí jako ďas. A o to přesně jde. Stačilo mi kousek důkladně požvýkat a kašel okamžitě přešel. Praktikovala jsem tohle celý víkend a dneska už nekašlu téměř vůbec. K tomu všemu jsem si vařila průduškový čaj a čaj při nachlazení s citronem, medem a s čerstvým zázvorem. Doporučuju všem, kteří se taky raději práškům vyhýbají.


Máte taky nějaký domácí recept na nachlazení nebo kašel?




2 komentáře:

  1. Několik let jsem se stále dusila kašlem, hlavně na pozim až do jara. Doktorka mi vyšetřila zda nejsem alergická atd. Nakonec mi napsala doporučení na plícní do nemocnice, případně vzít vzorek z plic atd. V té době jsem navšívila své příbuzné ve Švédsku a ti mi naordinovali čerstvý zázvor, med a citron jako čaj a začala jsem vykašlávat velké množství hlenů. Domů jsem se vrátila zdrava a po několka létech trápení jsem zázračně zdrava a nekašlu. Stane se že mě začne škrábat v krku, hned si uvařím zázvor s medem a citronem a je po škrábání. Opravdu jako zázrak...

    OdpovědětVymazat