čtvrtek 6. března 2014

Co mám tedy jíst? #4 další snídaňové nebo svačinové tipy




Tohle je snídaňová směs, jablko a jahody navrch! Stačí ji zalít vodou a přidat nějaké ovoce a jídlo je během dvou minut hotové. Mňam, mňam!


Strouhané jablko, mrkev, skořice a vařená pohanka kroupa odtud, oslazeno stévií (ten zelený prášek nahoře). Stévie je bylina mnohem sladší než cukr, ovšem nepřispívá k tvorbě zubního kazu a je vhodná pro diabetiky. V současné době ji lze běžně koupit u nás v obchodech se zdravou výživou pod různými značkami.

Zítra... (nebo pozítří) už snad bude článek o první z dočasně vyřazených potravin - o mléce.

7 komentářů:

  1. Ta snídaně vypadá lákavě... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem dnes snídala pohankovou kaši s brusinkovým džemem a vyřadila jsem ovesnou kaší, která odvápňuje. Zítra budu pokračovat ve stejné snídani, protože jsem uvařila pohanku tak na 2-4 dny......ještě to nemám v oku.Těším se na další informace. Jinak mám velkou chuť na mléko, které už týden nepiju. Nevím jak to vydržím, protože mi chybí jako droga....Zdraví Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je skvělé!!!! No, jo to za chvíli poznáš, kolik toho uvařit. Já jsem vařila 100g pro dva a bylo to na 3-4 porce... takže jedna porce je asi těch 30 g. Mléko se dá docela dobře nahradit mandlovým, návod tady taky za chvilku hodím (jednoduše namočit cca 50g mandlí do 500ml vody, nechat přes noc a ráno všechno prohnat odšťavňovačem) nebo rýžovým ze zdravé výživy- prodává se normálně v krabicích a stojí kolem 30 Kč 1l, myslím.

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Znáš http://www.ryor.cz/cz/produkty/caje-a-nativni-strava/pohar-zivota-s-goji/ ? Mohlo by Ti chutnat. Já to mám hodně ráda, akorát si to teda dávám do jogurtu, což Ty asi nechceš...ale do mandlového mlíka by to asi taky šlo, když doporučují i sojové...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to vypadá hodně zajmavě... myslím, že se vydávám do obchodu! Díky za tip!

      Vymazat