středa 12. března 2014

Co mám tedy jíst? #6 Dejte si den živé stravy!

Tak jsem si dneska udělal sluníčkový den na druhou. U nás krásně svítilo a já jsem se ještě k tomu rozhodla jíst jen "živou", sluneční stravu. Následuje můj dnešní jídelníček, třeba někoho inspiruje. Neváhejte použít třeba jen jedno jídlo!

Snídaně: zelené smoothie (mixovaná směs ovoce, ledového salátu a špenátu)

  • moje mělo složení: špenát, ledový salát, jablko, banán+jsem nahoru nasypala spoustu semínek, goji, skořice, kokos, nakrájené jablko, banán a ananas!




 K obědu jsem měla zeleninový salát s ananasem a rozinkami:



 A k večeři zeleninový salát a avokádovo-česnekovou zálivkou, jednu "vitaplacku" (doma vyrobená varianta vitaplacek od firmy lifefood-jednoduše rozmxovaná cuketa a v ní spousta, spousta semínek, to vše usušené v sušičce... mám je už od léta;-)):


Na svačinky zelenina, rozinky, datle a oříšky (mandle a kešu), k tomu kousek jablka, hroznové víno.

Tak hodlám se něčím "živým" krmit i zítra, je to skvělé (a hrozně mi to chutná), ale těšte se na recept na houbový guláš, který plánujeme na páteční večeři...

1 komentář:

  1. Zítra jdu do Vegy, abych si mohla udělat stejnou snídani jako ty! Vypadá krásně! Bez teplého oběda by to ale nešlo...

    OdpovědětVymazat