pondělí 3. března 2014

Co mám tedy jíst ? #2

Za chvíli to asi nebude moc originální, ale dokud mám co napsat... tedy můj dnešní jídelníček (alespoň jeho hlavní body)

  • snídaně: mrkvová šťáva s mandlovým mlékem+ovoce
  • oběd: zelesal (zeleninový salát) k tomu zbytek vařené čočky a k tomu rýžový chlebíček (dobře, bylo jich víc a dobře, "chlebíček" je trochu vznešený název po ten kousek polystyrenu) se špenátovou pomazánkou (vařený špenát, zelenina, dochucené, maminka ví jak, já ne... ;-))
ta fotka klame, samozřejmě jsem toho polystyrenu snědla víc :-) ale tohle jsem ještě stihla vyfotit

  • večeře: zelesal (za chvíli už to tady ani nebudu psát :-)), dušené kysané zelí a cibulce, zbytek špenátu
  • svačinky, zobání a prostě to, díky čemu opravdu nejsem "kost a kůže": zelenina, mandle, vlašáky, kešu, semínka všeho druhu a úplně nejlepším zákuskem dnes bylo Caro s medem (ano, vím, je to vlastně mouka, ale těch pár lžiček, co vypiju, nepovažuju za mouku...)


3 komentáře:

  1. Příště už ani ten chlebíček! Sleduju Tě. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Polystyren zrovna nemusím.... ale salát to jo:-)))

    OdpovědětVymazat