neděle 2. března 2014

Co mám tedy jíst? #1

Tak abych byla čestná. Rozhodla jsem se pro nový jídelníček, ale nějak jsem se potřebovala rozloučit s tím starým. Nebudu vás oslabovat tím, co jsem všechno snědla, ale pouze řeknu, že ode dneška už jsem opravdu vzorná. Tedy nedotknu se žádného z bílých jedů (dobře, sůl používám stále, ovšem pouze mořskou, nebo ještě lépe himalájskou-růžovou).

Pro ty, kteří se rozhodli přidat se, budu vkládat fotky svých jídel a opravdu zdravé recepty, ať už vařené nebo "živé" a kdo by měl chuť mi napsat, ráda uvítám všechny nápady, připomínky...

Tip z dnešního dne, co třeba udělat si velký zeleninový salát (tím myslím, že ho uděláte hodně) a do toho nasypete vařenou čočku... takový čočkový salát. Je to zdravé a syté zároveň a "bez mléka, bez cukru, bez lepku"!

Zítra se už polepším a budou i fotky, snad...


3 komentáře:

  1. Zuzi, čtu si to a přemýšlím, jaký je hlavní důvod takového až radikálního způsobu stravování? Nemyslím to nějak šťouravě, je to jen Tvá věc a mně to jen vskutku hodně zajímá. Mám ráda zdravá jídla a fandím všem, kteří tak taky žijí, ale Tvé poslední příspěvky mi pořád vrtají v hlavě otázkou ,,proč až tak moc"? Díky za odpověď a ať jsi spokojená :)
    Naty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naty, díky za otázku! Jelikož je veřejná všem, píšu taky odpověď sem. Důvod to má jednoduchý- chci být zdravější. Ne, že bych byla nějak nemocná, to vůbec, ale vzhledem k tomu, k čemu se chystám (asi za chvíli zveřejním i tady, nic hrozného ani překvapujícího to zas není...) jsem si dala za cíl trochu se ukáznit v jídle. Nehodlám tohle praktikovat do konce života, je to jen dočasné opatření... a mimo jiné bych se chtěla zbavit alergie, která se mi teď začala vracet a už jednou jsem s ní takovýmto způsobem úspěšně zatočila. A Ty se měj taky nádherně a ať se všechno daří!!!

      Vymazat
  2. Děkuji za objasnění. Držím tedy palce, ať se Ti na této cesto daří a dosáhneš toho, proč to děláš a té alergii to taky natři!

    OdpovědětVymazat