sobota 8. března 2014

Něžné polovičce lidstva...

Ráno byla u nás mlha, nic moc, ale svižná chůze mi zvedla náladu. Když jsem se potom vracela domů, svítilo už sluníčko a bylo překrásně. A když mi sympatický mladík v obchodě dal růži a popřál krásný den žen... úsměv jsem už nezadržela. Vůbec mi nevadí, že to byl pracovník obchodního řetězce Lidl a měl to v popisu práce. Mají u mě plusové body! 
(a s tím velkým nebo "D" si nejsem jistá, tak se omlouvám všem jazykově cítícím a klidně mě opravte ;-))

Krásný Den žen vám všem, které svou laskavostí, jemností a trpělivostí děláte tento svět ještě krásnějším a příjemnějším. Jste skvělé!


růže ke Dni žen a kapesníky od maminky!

Já se k tomu článku dostanu, ale chystám dnes ještě další tipy na hlavní jídla a taky nějakou tu mňamku, snad to všechno brzo bude! Díky za trpělivost.

Žádné komentáře:

Okomentovat