neděle 8. července 2012

Moje snídaně (My breakfasts)

Vypadá různě, ale ty nejzajímavější bývají na dovolené, protože si člověk může dopřát všechno na co má chuť, že?
Look differently but the most interesting are on vacations because one can have whatever he wants, right?
Melounová snídaně (4 druhy), melon´s breakfast (there are 4 different kinds)
Další den jsem si dala "bobulovou"... ostružiny, jahody a trošku strouhaného kokosu a vlašských ořechů.
The next day I enjoyed "berry breakfast" blackberrries, strawberries and a little bit of shredded coconut and walnuts.



Aby to nebyla nuda tak jsem si dala mexickou papáju. Úžasné jídlo, není sladké, ale tak šťavnaté!
I enjoyed mexican papaya. Wonderful food, not sweet but so juicy!
mexická papája, mexican papaya


A nejlepší byla melounová zmrzlina!!!
And the best was melon ice-cream!!!
melounová zmrzlina, melon ice-cream

Můj ovocný koktejl byl taky vynikající.
My fruit smoothie was also delicious.

ingredience připraveny, ingredients are ready

mixujeme, let´s blend it!
Dopřála jsem si ovocnou polévku, jednoduše broskev, borůvky a trochu kokosového oleje rozmixované a v tom kousky jahod a mandlí.
I also enjoyed fruit soup, simply peach, blueberries and a little bit of coconut oil blended together, then   I put pieces of strawberries and almonds into it.

ovocná polévka, fruit soup

Naprosto výborné byly maliny s kokosem a slunečnicovým semínkem.Absolutely delicious were raspberries with shredded coconut and sunflower seeds.

maliny ze zahrady, raspberries from the garden









Žádné komentáře:

Okomentovat