čtvrtek 13. března 2014

Moje správné rozhodnutí (this post also in English!)


Klikněte na kompletní seznam

Tak jo, myslím, že přišel čas, abych zveřejnila svoje zatím nejdůležitější rozhodnutí, které určitě změní celý můj život. Mnozí z vás ví, že jsem členkou Církve Ježíše Krista svatých posledních dnů. Jsem velmi vděčná svým rodičům, kteří mě k víře v Boha přivedli a umožnili mi rozhodnout se podle sebe, jestli chci věřit nebo ne. 
Ok, I think it's time to share with you my biggest decision ever which will change my life, for sure. Many of you know I am a member of The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints. I am very grateful for my parents, who brought me up in the faith and alllowed me to decide if I want to believe or not.

Jako mladí lidé (tedy zvláště kluci, ale holkám je tato možnost taky dána) jsme povzbuzováni, abychom šli na misii. Je to možnost podělit se o svou víru, nabídnout tu radostnou zprávu, že nemusíme být zatraceni pro své hříchy, ale skrze pokání a oběť Ježíše Krista můžeme být opět očištěni do svých chyb a stát se znovu čistými. Jediné, co je k tomu zapotřebí, je uvěřit.
We are encouraged, as young people in the church, to go on a mission. Especially the boys but the girls have the same opportunity if they want. Mission is the about sharing the gospel that we do not have to be condemnated for our sins but that through the repentace and the Atonement of Jesus Christ we can be pure again. The only thing we need is to believe.

Misie obnáší pro kluky dva roky (pro holky rok a půl) hlásání evangelia ostatním, intenzivního studia písem, učení se samostatnosti, službě druhým a hlavně přibližování se Bohu. Po intenzivních modlitbách a rozmýšlení jsem se rozhodla jít na misii. Vím, že to nebude vždy jednoduché, ale těším se na to a jsem připravená tvrdě pracovat. Teď už jen čekám na své povolání.
Mission means two years  for boys (one and a half for girls) of preaching the gospel, intensive scripture studying, learning self-reliance, serving others and becoming closer to God. After much prayer and considering, I chose to go on a mission. I know it will not be easy all the time, but I am ready to work really hard and am so excited !!! Now, I am just waiting for my mission call.

V současné době slouží na misii více než 80 000 misionářů a misionářek v 405 misiích světa. O povolání každého misionáře rozhodují generální autority Církve, které s modlitbou vybírají, kde bude budoucí misionář sloužit. Tak i já můžu být povolána do KTERÉKOLI misie po celém světě... a protože všech svým přátelům a známým dávám možnost tipovat (ten, kdo bude nejblíže dostane čokoládu!), máte ji i vy! Už mám tipy na ostrovy Fidži, Peru, Hawaii, Itálii, může to být i Česká republika a já se docela dobře vidím na misii ve Vladivostoku (Rusko)... :D Ne, ale to si dělám legraci, protože půjdu tam, kam chce Pán, abych šla, ale říkala jsem si, že bych radši někam do tepla než do zimy... a tak by mě nepřekvapilo, kdybych muselo překonat tuhle překážku.
Currently there are more than 80,000 of missionaries in 405 missions all over the worlds. The general authorities decide where the missionary candidate will serve with prayer. So, I can be called to ANY mission all over the world as well... and because I have given this chance to tip to all my friends, you have it too (who will be the colest will get a chocolate)!!! I have some tipps for Fidji, Peru, Hawaii, Italy, it can be the Czech repubilic as well...and I can imagine myself in Vladivostok (Russia)...? No, I am just kidding because I will go where the Lord wants me to go. However, I was thinking that maybe warmer climate would be nice so i wouldn't be surprised if I were to overcome this trial.

Tady je seznam všech misií. Kdo chcete, napište mi do komentářů nebo na mail svůj tip a přilepím vám vlaječku do veeeliké mapy světa, kterou máme v předsíni.
Here is the List of all missions. Who wants write me your tipp to comments or on email, I will be happy to make you a little flag for my huge world map in our hall.

19 komentářů:

  1. Tak třeba UK (Spojené Království .... ) H+O Šnajdarovi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byli jste první, kdo mě poslal do UK, vlaječka už tam je! Díky!

      Vymazat
  2. Ať pojedeš kamkoliv, tak si to jistě užiješ! Doufám, že mi pošleš čokoládu! Rok a půl na ni čekat nebudu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, že pošlu.. budem pašovat čokolády... ;-)

      Vymazat
  3. 2 typy
    1. Washington state (asi Seattle mission)
    2. MimoUS tip= Polsko warsawa mission.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tome, díky, dala jsem ti vlaječku do Polska, ale druhý tip eviduju taky!

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Ať je sranda, tak tipuju "Scotland/Ireland Mission" :D
    Držím ti palce! Bude to paráda! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lísteček je tam! Vašku, tys byl v England Leeds? Nebo Scotland/Ireland ? :D

      Vymazat
  6. no mám dva teda jeden je přání tip Finsko přání Manchester hodně štěstí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, konečně někam jinam než USA! Máš jméno u Finska, ale Manchester mám na paměti! Díky moc.

      Vymazat
  7. I'm betting New Zealand!!! And can I get homemade palacinky instead?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ok, I moved your tag to New Zealand... I thought your tip was Salt lake city Temple square.. or it was Melissa's? Thanks! Of course, you will get them anyway....!

      Vymazat
  8. Evča Mlčochová15. března 2014 v 16:19

    Ahoj Zuzi..:) Můj tip je Německo!!! Germany Frankfurt Mission nebo Germany Berlin Mission!!!! Budeš skvělá misionářka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Evi, ty taky. Dobře, další lísteček už je tam! ;-)

      Vymazat
  9. Ahoj Zuzi! Vidím to na Ecuador. :D Moc Ti držím palce! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, budu to potřebovat zcela určitě! A to je originální tip!

      Vymazat
  10. Zuzi, tak ja hadam Temple Square. Kdy budes otevirat dopis?

    OdpovědětVymazat
  11. No asi až přijde! Zatím žádný nemám :-)

    OdpovědětVymazat