úterý 6. května 2014

Pro uši všechno!

Našla jsem starý rozepsaný příspěvek... tak tady je, ale za chvíli budou nové, s jasným účelem a nebude jich už mnoho a rok a půl pauza! Více v příště.

Počasí dokonalé, teplota kolem 18°C (a bylo to někdy v dubnu), sluníčko, volba to byla jasná: vyrážíme do Štramberka! Na kolech. Přes hory a přes doly, po cestičkách klikatých, mezi voňavými loukami a v záři odpoledního sluníčka se šlapalo... jedna dvě básně. Mně tedy hlavně pomalá báseň, ale bylo to úúúžasné. Znovu jsem si uvědomila jak moc mám ráda českou přírodu a zvláště tenhle náš kraj.



Vyráželi jsme docela pozdě (kolem půl druhé) z Frýdku-Místku a věděli, že se stmívá už v šest... já se zánětem průdušek, nadopovaná zázvorem, jsem si řekla, že mě to buď dorazí nebo to rozchodím. Proto ta pomalá rychlost... ale vidina těch křupavoučkých štramberských uší!!!



Prošli jsme kolem trúby (píše se kroužkované nebo čárkované?) a jejda, ono u je tolik hodin? Utíkala jsem dolů, aby měli ještě někde otevřeno a opravdu jsem je sehnala až v páté cukrárně, všude jinde zavřeno.



Byl z toho překráááásný výlet, vesničky kolem - Palkovice, Kozlovice, Měrkovice to je idyla! I s ovečkami!

2 komentáře:

  1. I remember going there with you! It was a great trip, so much fun! And it started hailing so bad, we had to stop and duck for cover!!! Can't wait to see you!

    OdpovědětVymazat
  2. Oh, me too!!! It was so nice! And the cherries! This time we biked there.... we found the most beautiful meadow... love the nature!

    OdpovědětVymazat