středa 7. května 2014

E-doba?

Tak ano, měla bych šprtat o sto šest, ale víte jak to chodí... budu ovšem stručná, od zítřka sem začnu házet inspirace na zdravá jídla, neb se teď snažím zase o trošku víc ;-)

Ale dneska jsem objevila tuhle reklamu, která podle mě stojí za sdílení... přestože jsem měla sto chutí psát jako maturitní slohovku úvahu na téma "Sdílení, nebo život?" a pořádně si na tom zgustnout, budu teď sdílet jedno video, které, podle mě, mluví za vše.

Možná jsem sto let za opicemi, možná už bych se měla konečně modernizovat a možná k tomu jednou budu muset přistoupit, avšak dosud jsem hrdým vlastníkem tlačítkového telefonu, foťáku BEZ možnosti připojení na internet a dotykového čehokoliv a úplně obyčejného, již pár let starého a občas nesnesitelně pomalého netbooku, který bych s radostí vyměnila, ale dokud mi umožní prohlížet internet a používat klávesnici, bude mít své místo jisté!


Všichni chtějí mít dotykové všechno, ale já bych radši dotek osoby než displeje... a hlavně, že vše musí být "e-"...to už jsme zapomněli jak jsou "éčka" škodlivá?


Žádné komentáře:

Okomentovat