čtvrtek 22. května 2014

Co jsem dělala?

Hlásím se po delší odmlce... ano, i na mě došlo a musela jsem odmaturovat, složit státnici z němčiny... bylo toho dost. Ovšem povedlo se a troufám si říct velmi úspěšně! Zásluhu na tom má vedle profesorů spoustu dalších lidí, moje rodina (měla jsem ideální prostředí na učení a ostatní bez řečí respektovali moje papíry s taxonomickým systémem a nepravidelnými slovesy nalepenými všude po bytě), můj milý, který mě vždy vyslechl a nechal si odvykládat několik maturitních otázek a totéž brácha, který toho slyšel ještě více. A všichni, kteří na mě mysleli! Děkuju!

 Co jsem se tedy pokoušela nasoukat do hlavy bez nutného zapojení žvýkacích svalů...


Jenže jak pracoval můj mozek, automaticky vysílal signál, že svaly zahálejí (tedy hlavně již zmiňované žvýkací) a tak bylo nutno se posilňovat!!!
Maturitní úterý jsem začala proteinovým koktejlem s jahodami, recept tady.


Obědová variace... je to jen okurka namazaná mandlovým máslem (ve skutečnosti to není máslo, ale odpad z výroby mandlového mléka).

Svačinka, snídaně...


No a po úspěšném konci jsem si zasloužila maturitní dortík...recept zde. Je úžasně lehký, málo sladký (samozřejmě každý si dosladí po svém) a téměř bez tuku (pro ty, kteří se o to zajímají) ovšem s možností přidání kokosového máslo, nového to vynálezu (a máme tady tučka zpátky, mňam)!

A na zobání citrónovo-kokosové kuličky. Recept tady (bude).







Žádné komentáře:

Okomentovat