sobota 15. září 2012

Co se našlo na zahrádce


Na příští rok mám opravdu silné předsevzetí, že se na ni nevykašlu jako letos... nebo spíše, že si na ni najdu čas. Když jsem se vrátila ze všech svých letních cest, byla to hotová džungle, ale teď už vypadá lépe (po dvoutýdenním snažení ;-)). Co z ní zbylo se můžete podívat...

žahalka (doufám... ;-))
Tyto květinky krásně a statečně rostou!
Při svém nadšení k boji jsem vyrvala i dva melouny... zdál se mi ten plevel nějaký dlouhý...
Na naší mini jablůňce, kterou jsem nasadili teprve loni byla letos čtyři ooobrovská jablka!!! Jedno spadlo a shnilo, ale ta tři se pořád drží, doufám, že je nepotká stejný osud!

Moje bylinková zahrádka je mojí chloubou, i když teď se zrovna není moc čím chlubit ;-) Ale začala mi tam růst petrželka, které se tam předtím vůbec nedařilo!! 
Moje oregáno, má úžasnou barvu!
oregáno


Žádné komentáře:

Okomentovat