neděle 23. září 2012

Brokolicová rýže


Vážně mě baví vařit... ale ještě více mě baví si recept sama vymýšlet. Tedy co mě naposledy napadlo? Kamarádka básnila o brokolici a tak jsem stvořila na oběd brokolicovou rýži. Pochutnala si i mužská část rodiny, která má "chlupaté" jazýčky... :D


Tady je recept, ale množství zvažte sami, dělala jsem to od oka... :-) Množství by mělo být asi na 4 porce.
  • 300  g rýže natural (hnědá)
  • 1 větší brokolice
  • cibule
  • olivový olej
  • 4 vejce
  • rajčata na dozdobení
  • ledový salát
Nejdřív jsem dala vařit rýži a pařit brokolici. Potom jsem na olivovém oleji osmahla cibulku, do ní přidala rýži a brokolici a celé jsem to zalila vajíčkem. Chvíli jsem to nechala a pak už jsem jen přikrájela rajčata, ledový salát jako přílohu a polila naší domácí "majonézou"... recept vysvětlím někdy později... :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat