pátek 18. října 2013

Hlavu vzhůru!

Dnes jsem málem propadla smutku kolik učení nemám a co všechno bych měla ještě stihnout, abych si mohla alespoň z části užít zítřek jako část víkendu. Potom jsem se smířila s tím, že to bude prošprtaná sobota. Opakuju si, že miluju školu. A maturitu z biologie, písemky z fyziky a z chemie. Vždyť za chvíli už nebudou a všechno bude jiné. Tak si ten poslední rok přece pořádně užiju, ne?

A pak jsem si ještě vzpomněla, že štěstí člověka spočívá v něm samém. 
To rozhodnutí je na každém z nás. 
Tak jsem se na chvíli zastavila a řekla jsem si, že budu veselá a budu to všechno brát s nadhledem. 
A začala jsem sčítat svá požehnání.
A najednou jsem se cítila úplně šťastná.
Rozhodla jsem se taková být.
Krásný pátek a hlavně - buďte veselí a hlavu vzhůru ať se děje cokoliv!





Žádné komentáře:

Okomentovat