úterý 3. září 2013

Letní toulání

Celé léto jsem strávila převážně v přírodě. Bylo tam nádherně. Nedokážu ani popsat ty úžasné, voňavé hodiny na loukách, v lesích, na sluníčko s mými milovanými. Tak požehnané léto nikdy nezapomenu.

A jelikož jsem si tak užívala přírody, na psaní blogu mi nezbyl čas ani nálada... chci to teď aspoň trošku napravit a tak vkládám průřez fotek z celého léta. Ovšem školní rok zase začal, pro mě letos maturitní a tak bude trochu více času na pravidelné příspěvky...snad.

Nejdříve trochu přírody a toulání po Králickém Sněžníku.


Pohled od klášteru Hedeč.


A kaplička Franze Schuberta ve Vysoké.


To snad ani nepotřebuje komentář.


Ve vyšších polohách porostu ubývalo.




A skoro na vrcholu, u pramene Moravy.



A jsme nahoře! Králický Sněžník ve své větrné kráse.


Romantika největší, představte si tu vůni, polední sluníčko a vlahý větřík, otevřená náruč přírody, úchvatné.


Moje oblíbená kombinace barev: žlutá, růžová a zelená.


Ještě jednou výhled od kláštera Hedeč.


Asi nemusím říkat, že se mi vůbec, ale vůbec nechtělo zpátky do civilizace. 




Žádné komentáře:

Okomentovat