čtvrtek 12. července 2012

Čoko, čoko, čokoláda, která holka ji nemá ráda?

Každý ji má rád...ale má to jeden zádrhel, není zdravá. Ale to bych nebyla já, abych se nepokusila vymyslet zdravou alternativu. Tak se stalo, že jsem jednoho rána snídala čokoládu, protože ochutnávky samozřejmě musely být. Jednoduše jsem roztopila kakaové máslo, přidala raw nepražené kakao a osladila stévií. To byl nejchytřejší krok, protože nikomu stévie nechutná a tak mi moji čokoládu nikdo nesnědl!!! ;-)
oříšky v čokoládě
Udělala jsem jí trochu víc, takže jsem obalila spoustu mandlí, vlašáků, pekaových ořechů a přišla řada i na strouhaný kokos. Čokoládové "müsli" bylo na světě!

já s čokoládíčkou

nahoře kokos v čokoládě, vlevo dole mandle a vpravo pekanové ořechy

Tohle je můj výtvor-krásné čokoládové kvádříky... nebo komolé jehlany? :D

čokoládové kvádříky





Žádné komentáře:

Okomentovat